Prowadzisz firmę, tracisz czas na użeranie się z komputerami i drukarkami?

Szef oddelegował Cię do organizacji działu IT w firmie i nie wiesz, jak się za to zabrać?

Czy nie byłoby wspaniale móc przekazać zarządzanie działem IT specjalistom?

Zająć się swoimi sprawami?

Skończ z obawami o bezpieczeństwo danych, kopie zapasowe, działanie poczty e-mail, zarządzanie domenami, niepoprawną organizacją pracy w sieci firmowej czy prowadzeniem ewidencji komputerów i licencji oraz obsługą zaopatrzenia w materiały eksploatacyjne i modernizacją sprzętu.

Odoo blok tekstu i zdjęcia 
Odoo blok zdjęcia i tekstu

Solidny partner na co dzień

Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw. 

  • Zapewniamy opiekę nad infrastrukturą informatyczną

  • Zaopatrujemy klientów w sprzęt i materiały eksploatacyjne

  • Serwisujemy urządzenia drukujące i komputery

  • Realizujemy wdrożenia systemów zarządzania

  • Integrujemy rozwiązania informatyczne

  • Migrujemy dane

  • Doradzamy

  • Szkolimy

Współpracujemy z

najlepszymi w branży

Logo demonstracyjne
Logo demonstracyjne
Logo demonstracyjne
Logo demonstracyjne
Logo demonstracyjne

Nasze podejście do pracy

czyli za co kochają nas klienci

Każdy jest wyjątkowy

Różni klienci mają różne potrzeby. Wychodzimy Ci na przeciw, rozpoznajemy problemy i potrzeby oraz oferujemy skrojone na miarę rozwiązanie.

Ale nie każdy lubi komputery

Dlatego w prosty i jasny sposób omówimy z Tobą, czego Ci potrzeba. Weźmiemy na siebie wszystkie aspekty organizacji działu IT firmy.

Wszystko w jednym miejscu

Wszystkie usługi, sprzęt i zaopatrzenie w jednym miejscu, a kontaktować będzie się z Tobą twój Opiekun. Zawsze wiesz, do kogo się zwrócić!

Uczciwe warunki na lata współpracy

Stawiamy na uczciwe i przejrzyste warunki kooperacji

Stała opłata abonamentowa

Niezależnie od ilości przepracowanych godzin, płacisz zawsze tylko za efekty. Nie zaskakujemy kosztami.


Kwartalne okresy ewaluacyjne

Co kwartał spotykamy się i ustalamy, z czego jesteście zadowoleni, a co moglibyśmy poprawić i usprawnić.


Bez kombinacji

Umowa na czas nieokreślony i dwumiesięczny okres wypowiedzenia - konkretnie i bez stresów.


Szerokie dodatkowe korzyści i zakres usług

Współpraca z nami to kompleksowa opieka Twojej organizacji

Zaopatrzenie i serwis

Opiekujemy się IT, ale także zaopatrujemy w tonery, serwisujemy urz. drukujące oraz doradzamy

Niskie koszty zakupu towarów

Dzięki współpracy z partnerami, gwarantujemy atrakcyjne warunki zakupu sprzętu i oprogramowania

Usługi dodatkowe

Poza standardowymi warunkami dotyczącymi opieki informatycznej, świadczymy usługi dodatkowe, np. optymalizacja witryn WWW pod kątem SEO, projektowanie i budowa sieci monitoringu czy systemów alarmowych.

Dlaczego warto wybrać outsourcing informatyczny?

W jaki sposób nasi klienci oszczędzają czas, pieniądze i nerwy dzięki współpracy z nami?

Rozproszenie usług pomiędzy różnymi dostawcami


  • Konieczność zlecania poszczególnych zadań różnym podmiotom na rynku

  • Nieefektywne wykorzystywanie czasu pracy z powodu konieczności koordynowania trwających prac i zleceń

  • Brak możliwości uzyskania możliwie najlepszych warunków cenowych na poszczególne usługi i towary

  • Wizyty i akcje serwisowe najczęściej nie objęte standardowym pakietem usług

  • Konieczność samodzielnej organizacji dostaw towarów i materiałów eksploatacyjnych w zawyżonych cenach oraz przymus zapoznawania się ze specyfikacją sprzętu.

  • Brak kompleksowej oceny stanu infrastruktury w firmie

Integracja usług i opieki IT w Negaton-Geta


  • Przekazanie odpowiedzialności za poprawną realizację zadań oraz ich koordynacji do Negaton-Geta

  • Realizacja prac, modernizacji i zadań w zgodzie z ustalonym harmonogramem w skali roku kalendarzowego

  • Możliwość realizacji prac inwazyjnych poza godzinami pracy przedsiębiorstwa, także w dni standardowo wolne od pracy

  • Krótki czas reakcji na zgłoszenia i zapotrzebowania

  • Optymalny poziom kosztów obsługi w stosunku do realizowanych prac, wymagań i skali działalności

  • Atrakcyjne warunki korzystania z rozwiązań ERP i CRM oferowanych przez Negaton-Geta

  • Możliwość ustalenia standardowych wizyt serwisowych w lokalu klienta

  • Możliwie najatrakcyjniejszy koszt zakupu towarów i materiałów eksploatacyjnych

  • Brak dodatkowych kosztów serwisu urządzeń i komputerów

  • Indywidualne podejście do każdego klienta ze względu na specyfikę jego działalności i wymagań

  • Audyty i bieżąca ocena sytuacji infrastruktury IT wliczone w koszt standardowej obsługi

  • Ewidencja realizowanych prac dostarczana co miesiąc w postaci raportu

  • Brak rozliczania zadań w oparciu o roboczogodziny – klient płaci zawsze zryczałtowaną stawkę ustaloną podczas podpisywania umowy

Zatrudnienie wykwalifikowanego specjalisty


  • Wysoki koszt zatrudnienia pracownika

  • Wąska specjalizacja – brak kwalifikacji do kompleksowego utrzymywania infrastruktury technicznej (oprogramowanie i sprzęt) oraz wdrażania nowych rozwiązań

  • Niska elastyczność – określone dni i godziny pracy

  • Brak możliwości uzyskania zakupów na atrakcyjnych warunkach cenowych

  • Brak możliwości obiektywnej oceny sytuacji przedsiębiorstwa pod kątem IT

  • Okresy urlopowe oraz przestoje spowodowane chorobami

  • Konieczność stałego uczestnictwa w szkoleniach i kursach, by na bieżąco rozeznawać się w technologiach

Zadzwoń lub napisz i umów się na niezobowiązujące spotkanie!

0048 517 250 929            kontakt@negaton-geta.pl